نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پی شهادت سربازان وطن علی بیرامی و ساسان امیرخانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از ایسنا، متن حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم پیام به‌شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران/۱۶۹)

شهادت مظلومانه مدافعان مرزهای خاک پاک ایران اسلامی در منطقه سردشت، سند دیگری از جنایات ضدانسانی و ضداسلامی اشرار کور دل و خائنان به میهن عزیزمان است.

خبر جانسوز شهادت دو نفر از فرزندان غیور و شجاع هنگ مرزی به دست اشرار تروریست در استان آذربایجان غربی موجب تأثر و تألم شد.

مرزبانان خستگی ناپذیری چون شهیدان علی بیرامی از منطقه پارس آباد مغان و ساسان امیرخانی از شهر شهید پرور اهر در راستای حفظ و حراست از تمامیت ارضی کشور و تأمین امنیت و آرامش مردم عزیز میهن اسلامی مان با خون پاک خود در برابر تهاجم و زیاده خواهی های دشمنان ایستادند و به فضل شهادت نائل آمدند.

شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهیدان والامقام را به محضر حضرت ولیعصر “عج الله تعالی فرجه الشریف”، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده معظم و معزز آنان و بویژه مردم شهیدپرور استان آذربایجان شرقی و اردبیل تسلیت عرض نموده و به شهدای این حادثه غمبار علودرجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر و أجر مسألت دارم.

  • منبع خبر : ایسنا