تبریز،( شرح آنلاین ) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی اظهار داشت:علی رغم آنکه کارگران واحدهای تولیدی با مشکلات معیشتی روبرو هستند ولی با تمامی توان در راه اعتلای نظام تلاش می کنند و همواره وفاداری خویش را به نظام و ولایت فقیه و کشورمان نشان داده اند.

اعضای ستاد بزرگداشت هفته کارگر آذربایجان شرقی و نمایندگان تشکل های کارگری استان همزمان با اولین روز هفته کارگر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کردند.

در این دیدار مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در سخنانی با ارائه گزارشی از عملکرد وضعیت جامعه کارگری استان تأکید کرد: آذربایحان شرقی به لحاظ صنعتی بودن و وجود واحد های مختلف تولیدی، با تلاش مدیران و کارگران متعهد در عرصه کارو تلاش همواره توانسته اند به موفقیت هایی در عرصه های اقتصادی دست یابند.

کارگر
رئیس ستاد بزرگداشت هفته کارگر استان آذربایجان شرقی با قدردانی از اشرافیت و توجه خاص امام جمعه تبریز به مسایل حوزه کارگری خاطرنشان کرد: نماینده معزز ولی فقیه در استان با توجه خاص به مسائل کارگری همواره پیگیر مسائل و مشکلات موجود هستند و ما همواره از رهنمود های ارزشمند و راهگشای ایشان در تمامی حوزها بهره مند هستیم ومسئولین امر با همت و تلاش شبانه روزی در راستای کاهش و رفع مشکلات تلاش می کنند.

حسینی به فعالیت بیش از ۹۰ تشکل کارفرمایی و ۴۴۰ تشکل صنفی کارگری در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: ۳۶۰ نفر از نمایندگان این تشکل ها که باید وجود آنها را به عنوان یک پتانسیل و ظرفیت بالقوه برای استان آذربایجان شرقی محسوب کنیم در کمیسیون ها و کمیته های مشترک از جمله ۳۳ هیأت تشخیص، ۲۲ مرجع حل اختلاف، موضوع ماده ۲۲ حضور دارند که سالانه بیش از ۱۴ هزار شکایت در هیأت های تشخیص و ۴ هزار شکایت در هیأت های بدوی در سطح استان رسیدگی می شود و به برکت تلاش آنها معضل کارگری خاصی در استان نداریم.

وی با اشاره به لزوم عملیاتی کردن رونق اقتصادی اظهار داشت: با تلاش و جدیت و ایثارگری تلاشگران در سنگرهای تولید امیدواریم با اتکا به دانش و تجارب ارزشمند صنعتگران در عرصه تولید گامهای مهمی در تحقق شعار سال برداریم .

رف۶۱/